Tehnică de calcul și echipamente de tipărire

linie

06.12.2023

ANUNȚ

Proiect: Înființarea și operaționalizarea Centrelor de Competență,
PNRR-III-C9-2022 – I5

Contract de finanțare nr. 760005/30.12.2022, cod 2
Cod proiect. 2 CeSoH
Beneficiar proiect: CEPROCIM SA

CEPROCIM SA, cu sediul în București, Bd. Preciziei nr. 6, sector 6, cod 062203, anunță lansarea procedurii de achiziție directă pentru furnizarea două bucăți laptop – cod CPV 30213100-6, respectiv două bucăți desktop computer – cod CPV 30213300-8, cu următoarele caracteristici:

Denumirea produsului: Laptop

Detalii specifice minime:

  • Procesor – Intel I7 gen. 12, preferabil gen. 13 sau I9 gen. 12, preferabil gen. 13;
  • Memorie – minim 16 GB
  • Stocare date – minim 512 GB – 1 TB SSD;
  • Display – 15,6 inch;
  • Placă grafică – integrată;
  • Rețea și comunicații – Wi-Fi + Bluetooth;
  • Cameră;
  • Tastatură numerică;
  • Sistem de operare Windows 11, Windows 11 Pro;
  • Greutate – sub 2 kg.;
  • Mouse;
  • Geantă.

Manual/instructiuni de utilizare
Certificat de garanție și declarație de conformitate.

Garanție: 36 luni
Cantitatea necesară: 2 bucăți

 

Denumirea produsului: Desktop computer

Detalii specifice minime:

  • Procesor – Intel I7 gen. 12, preferabil gen. 13;
  • Memorie – minim 16 GB
  • Stocare date – minim – 1 TB SSD;
  • Placă grafică – integrată;
  • Rețea și comunicații – Ethernet, Wi-Fi + Bluetooth ar fi un avantaj;
  • Sistem de operare Windows 11, Windows 11 Pro;
  • Mouse;
  • Tastatură;
  • Monitor color – 21 – 25 inch.

Certificat de garanție și declarație de conformitate.

Garanție: 36 luni
Cantitatea necesară: 2 bucăți

Produsul va fi utilizat în scopul atingerii obiectivelor proiectului ”Înființarea și operaționalizarea unui Centru de competență pentru Sănătatea solului și Siguranță Alimentară”, finanțat prin PNRR, Componenta 9 – Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția nr. 5: Înființarea și Operaționalizarea centrelor de competență, apel PNRR/2022/C9/MCID/I5.

Valoarea estimată a achiziției pentru cele două bucăți laptop este de: 15.370 lei fără TVA, iar valoarea estimată a celor două bucăți desktop computer este de 14.670 lei fără TVA. Nu se acceptă oferte alternative.

Ofertele cuprinzând detaliile tehnice și de preț se vor transmite pe adresa de e-mail office@ceprocim.ro sau razvan.lisnic@ceprocim.ro sau george.constantin@ceprocim.ro, fie la sediul societății, până la data de 08.12.2023 ora 14:00. Oferta de preț va include și costul transportului la sediul CEPROCIM SA.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 08.12.2023, ora 15:00.

Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.
Livrarea produselor se va face la sediul CEPROCIM SA, în termen de maxim 10 zile de la acceptarea ofertei (dar nu mai târziu de 29.12.2023).

Ofertantul va depune un extras ONRC sau un certificat constatator pentru verificarea domeniului de activitate, iar în cazul în care oferta sa va fi câștigătoare va da o declarație pe proprie răspundere pentru verificarea beneficiarului real, înainte de semnarea notei de comandă/contractului.

Achiziția direct se realizează în cadrul proiectului specific 1 (PS1) .

Relații suplimentare se pot obține la adresa de e-mail office@ceprocim.ro și la telefon 0213188893/106.

Caiet de sarcini
 
 
29.11.2023

ANUNȚ

Proiect: Înființarea și operaționalizarea Centrelor de Competență,
PNRR-III-C9-2022 – I5

Contract de finanțare nr. 760005/30.12.2022, cod 2
Cod proiect. 2 CeSoH
Beneficiar proiect: CEPROCIM SA

CEPROCIM SA, cu sediul în București, Bd. Preciziei nr. 6, sector 6, cod 062203, anunță lansarea procedurii de achiziție directă pentru furnizarea unui Plotter A0+ – cod CPV 30232100-5, cu următoarele caracteristici:

Denumirea produsului: Plotter A0+

Descriere generală:

  • Plotter A0+
  • Alimentare: 230 V, 50 Hz.

Detalii specifice:

  • Imprimantă A0+, 44 inch;
  • Tehnologie – inkjet;
  • Nr. culori – 6;
  • Rezoluție – 2400x1200dpi;
  • Memorie internă – minim 4GB;
  • Tipărire: foaie sau rolă;
  • Formate hârtie: 17″, 24″, 36″, 44″, A1, A0, B0, B1;
  • Lățime rolă – 44″ (111,8 cm);
  • Lungime rola – minim 91 m;
  • Conexiuni: USB, Ethernet (1000 Base-T);
  • Imprimare directă din suportul USB;
  • Sisteme operative compatibile: Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows 11.

Aparatul va fi însoțit de Manual de funcționare sau echivalent în limba română și Certificat de conformitate.

Garanție: minim 24 luni
Cantitatea necesară: 1 bucată

Produsul va fi utilizat în scopul atingerii obiectivelor proiectului ”Înființarea și operaționalizarea unui Centru de competență pentru Sănătatea solului și Siguranță Alimentară”, finanțat prin PNRR, Componenta 9 – Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția nr. 5: Înființarea și Operaționalizarea centrelor de competență, apel PNRR/2022/C9/MCID/I5.

Valoarea estimată, fără TVA: 23.834 lei fără TVA. Nu se accepta oferte alternative.

Ofertele cuprinzând detaliile tehnice și de preț se vor transmite pe adresa de e-mail office@ceprocim.ro sau razvan.lisnic@ceprocim.ro sau george.constantin@ceprocim.ro, fie la sediul societății, până la data de 05.12.2023 ora 16:00. Oferta de preț va include și costul transportului la sediul CEPROCIM SA, precum și instruirea a două persoane.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 06.12.2023, ora 10:00.

Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.

Livrarea produselor se va face la sediul CEPROCIM SA, în termen de maxim 10 zile de la acceptarea ofertei (dar nu mai târziu de 29.12.2023).

Ofertantul va depune un extras ONRC sau un certificat constatator pentru verificarea domeniului de activitate, iar în cazul în care oferta sa va fi câștigătoare va da o declarație pe proprie răspundere pentru verificarea beneficiarului real, înainte de semnarea notei de comandă/contractului.

Achiziția direct se realizează în cadrul proiectului specific 1 (PS1) .

Relații suplimentare se pot obține la adresa de e-mail office@ceprocim.ro și la telefon 0213188893/106.